<P></P> & \) ~) b# B6 y<P> </P>' }8 h- V, H8 h/ y! g
<P> 有没有听过英文版的《遇见》?林一峰原作的《By My Side》没有《遇见》那么汹涌的内在情感,也没有孙燕姿演绎《遇见》时候那么强烈和个人的音色,但它依然很好听,很温暖,让人想起云淡风情这几个字。 + ~ ]: k) V6 y
<P> 为了爱情伤感,但我仍然无悔,当我醒来时,我多么希望你就在我身边,这就是我对你的深深留恋。 </P>( V9 E8 V* k% z. H5 r, V
<P> </P> 0 Q$ H4 | u) e- q! y$ T; |% W<P> Kiss me, goodbye, gone too soon </P> + Q1 w" D$ w& @: ]" s<P> I did give you my heart can't deny ( O8 y* W$ r8 G$ M6 h; W/ o
<P> Hold on, let go, never sure 6 O2 d3 a% s$ r7 R( v5 }
<P> Only can make believe all this time 0 k' q3 w( s7 ~5 k, ~ Z$ ~<P> Coffee, cigarettes, not my style / g/ X. h3 ?. [, Y* O* a
<P> Pretty faces around but not right % x' \ s" p7 m" }2 A! ?% D6 K<P> Don't cry, won't cry, I won't cry g. \0 ~/ a$ j7 v1 z1 K& p<P> Be with you I just close my eyes , x* h% i0 l( j
<P> So far away I can hardly make you mine - T6 o0 U5 p; v) e<P> So long the day you were always on my mind % f9 r' ^* H0 u0 ~ Q) F
<P> But in my dreams never try to hold you tight % r- o7 D4 T( D* \6 J4 Q' i<P> Don't want awake find you ain't here by my side $ {$ y4 E$ y' f3 W
<P> DA... ' t* Q1 N: d: V9 u7 y2 |( @ b
<P> So far away I can hardly make you mine ) K, S9 v9 C8 {! N
<P> So long the day you were always on my mind 9 Z( \ J3 E+ N* A9 E9 G<P> But in my dreams never try to hold you tight - T1 U. h* L9 a# y* ~- A<P> Don't want awake find you ain't here by my side ) V& k4 [& x& t
<P> So far away I can hardly make you mine $ w8 @3 u- S# {+ y
<P> So long the day you were always on my mind + N; K) y, N3 p0 S" O: |2 V<P> But in my dreams never try to hold you tight & w5 n" o% t; [2 d* o O<P> Don't want awake find you ain't here by my side 9 A7 i4 _ }+ G+ D; z/ _4 {<P> When I wake up hope you were here by my side..... </P> ) t$ z" |5 I1 S4 D<P> </P> 5 _7 k% f' x' C7 r- C<P><FONT color=#ff00ff></FONT> </P>/ t: L, G, A8 x! Q* F: X. i
<P><BR> </P>